Toppen!

Jag har anlänt till sköna landet! Toppen alltså. Äspnäs. Strömsund. Jämtland =) Det är så jäkla vacker här, jag blir lika glad varje gång jag kommer hit och kliver ur bilen och det enda som låter är tystnad. Visst kan väl tystnad låta? Disas jamande tog kål på tystnaden rätt fort dock. Hon kom springande, smäcker som aldrig förr! Hon har dessutom blitt av med sitt äckliga mjäll. Farsan har satt henne på en diet, en väldigt enkel sån; hon får inte dricka mjölk. Underverk har skett.











Jag har haft en fotosession med Disa. Jag misstänker att hon har loppor. Mina händer är fyllda av utslag efter att ha klappat henne..........

Min middag/kvällsfika var farligt nära att bestå av popcorn och rödvin som jag ganska omgående hittade i skåpen här. Tyvärr var boxen med vin oöppnad, så det vart inget av nåt. Rostat bröd med ost och marmelad istället!! Förresten, det finns nåt för alla i det här huset (Frida):








Detta hittade jag också. Jag behöver alltså inte vara utan mat den här veckan.


Nu är det mörkt ute, jävligt obehagligt känns det att vara själv här i huset. Jag saknar den lilla sprätten Junior också. Nu är det Annica som får vara hans matte medan jag är borta. Förresten Annica (jag vetatt du läser!!). Det ska finnas en anspråkslös liten gåva till dig nånstans i hushållet... Jag kommer dock inte ihåg vart jag la den. Se det som en skattjakt och ta det som är märkt med ditt namn  =D

GODNATT! /Mät

Kommentarer
Postat av: Fri

Åååh cocillana, mums!!!!

2009-05-21 @ 08:08:19
Postat av: Annica

tystnaden är vild! vet precis vad du menar.

ooohhh en present! någonstans i lägenheten.. sitter lappen på soffan? :D haha!

2009-05-21 @ 19:49:28
Postat av: Mat

Hahahah, sorry Annica. Gåvan till dig är både avsevärt billigare, hårdare, mumsigare, mindre och lättare att flytta på =D Jag tror tom jag märkte den med tusch så att du inte råkar ta soffan med dig istället =D

2009-05-21 @ 20:23:51
Postat av: Elin

Ensam i ett hus i Jämtland låter jättemysigt, men så lider inte jag av mörkerrädsla....

2009-06-06 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0