Fishy, fishy

Godkväll =) Jag kom nyss hem från ett kvällspass på praktiken. Just nu är jag på en sluten psykiatriavdelning. Överbeläggningen är ett faktum, jag fattar inte hur det går till när man accepterar att ha 10 patienter fler än vad som ryms på en avdelning... Det blir mycket och tungt jobb för personalen, idag var jag glad att jag "bara" är student, det var totalt kaos i min skalle.

Ikväll ringde även en tjej som ville kolla in min lägga. Jonas har ju sagt upp den nu och det hade jag helt glömt bort så jag kan ha haft en något otrevlig ton...Jag vill inte att nån annan ska ha min fiiina lägenhet!! Jag tror oxå jag har lite ågren över att lämna Umeå och klassen. Men jag ser fram emot Sthlm, Jonas, Frida, Darwin Marie, Emma, Martin, Hanna och Sture som fan!!

I sommar kommer jag inte ha så mycket semester. Men två saker är iaf inplanerade; fiskeweekend, eller vad man ska kalla det, med Martin och en weekendresa till Barcelona med Jonas!



Storfiskar'n värmer upp med att fånga 4 st baddare, oktober -07


Nu ska jag snart sova, imorrn börjas det kl 06.45 igen!

/Mät

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha, imponerande storfiskaren! Men sist jag kollade så kom jag långt före dig i den enda tävling vi ställt upp på. =)



Och vi ska till Barca? Trevligt!

2009-05-05 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0