Fin kanin

Idag är det en fin dag i Umeå = grillfest. Det ska grillas korv och marsmallows för min del =)
Nyss kom jag hem från stan och jag hade tydligen spenderarbyxorna på och överskred min budget som låg på 0 kr. Man kan säga att allt är Linas fel (som i mitt senaste inlägg hade ett jääättefint blått linne som jag helt enkelt måste ha)!



Det blev dock inte det blåa, utan det med en kanin på, såklart!!



Ser ni likheten?

Junior har förresten inte så mycket på sin agenda idag, hans uppgift är att få våra två gäster att känna sig hemmastadda:





Peace out /Mat

Kommentarer
Postat av: Annette

hehe gud vilken fin pussmun lilldjuret längst ner till höger hade =) pussvänlig

2009-05-02 @ 17:13:48
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Fri

åh junjåjjs mun då!!!!!

2009-05-02 @ 17:46:35
Postat av: Emma

och vart är linnet köpt?!!

2009-05-03 @ 21:17:02
Postat av: Mat

På Carlings =)

2009-05-03 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0