Japp.

Idag har varit en lååång och framförallt regnig dag. Efter regn kom inte sol, utan stormvindar. Min kepa flög iväg flera gånger under plantsättningen, en liten detalj som kan göra mig jävligt förbannad. Meeen idag ska jag inte uppehålla mig vid plantsättningsprat. Jag har nämligen varit hemma halva dagen, pga vädret och då passade jag på att baka bullar! Finfina kanelbullar blev det. Dom blev rätt så bränd i botten men det hindrade inte farsgubben från att äta. Ju mer bränt desto bättre.





Bullarna har jag egentligen bakat åt farmor, eftersom jag råkar vara världens bästa barnbarn. Hann dock inte ner med dom idag... Hoppas mina eventuella barnbarn är lika snälla som mig. Eller Fridas barnbarn, det duger också. Tänk vad koolt om dom eventuella barnbarnen kollar in den här bloggen i framtiden =D Det ska jag tipsa dom om i allafall. Till barnbarnen: Tant vill inte ha kanelbullar, köp ostbågar eller baka en kladdkaka istället!!

Nu ska jag sova. Godnatt från mig och Disa:




Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh PappaGöran! Fasiken va länge sedan man såg honom. Men han är sig lik. Han är Göran upp idagen som man brukar säga :)

2009-05-28 @ 08:54:18
URL: http://emmawee.blogg.se/
Postat av: Fri

hur många bullar har du ätit?

2009-05-28 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0