Söndagsgöra.

Idag har jag varit hopplöst trött, hade praktik kväll igår och började 6.45 idag. Det har varit mycket att göra och nån lunch blev det inte förrän 13.45. Jag hatar att stressa omkring, jag blir darrig om händerna och går som en spännis. Bäst att sluta opp med såna dumheter, jag får ont i axlarna.

Efter jobbet lurade jag med Annica till stan för att köpa flyttkartonger på clas ohlson, men det var stängt så vi promenerade i våra skor, tunna som strumpor, till Strömpilen. Där köpte jag flyttkartonger som hon fick hjälpa mig att bära hem. Vad hon ska ha blivit glad att hon följde med mig på promenad!!

Ikväll har jag surfat runt och kollat lite på cyklar, min fina cykel blev ju stulen förra året (inte helt oväntat efter att jag glömt den olåst i 3 dagar vid sjukhuset). En sån här fin Skeppshultcykel ska jag köpa när jag får LÖN!


Nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken. Sen på onsdag ska jag åka till farsan och... sätta plant!! De senaste 5 åren jag gjort det så har jag sagt att jag aldrig någonsin ska sätta några fler förbannade plant. Meeen, here we go again.

Gnite!
/Mat


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att höra att du är på g med flyttlasset! Mina helger kommer att vara räddade framöver!



Det bästa är väl att du kommer vara helt slut efter nån veckas plantsättning :)

2009-05-18 @ 05:15:22
Postat av: Fri

dendär Skeppshult Natur är verkligen cyklarnas cykel. Den borde du få i examenspresent!! (inte av mig) (kanske av nåt köpstarkt syskon) (eller pojkvän) (eller päron) (eller emma welander, hon jobbar).

2009-05-18 @ 08:31:16
Postat av: Johanna

Tack snälla för dina ord! När kommer du heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem??? Saknar dig! Stjärnstoppskramar från Johanna

2009-05-20 @ 11:59:06
URL: http://johannawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0