Näst sista dagen nu!

Imorrn är det sista dagen jag sätter plant! För att sammanfatta hur det är att sätta plant så gör jag en lista åt er!

Bra
- man får vara i friska luften hela dagen
- man blir brun
- man blir stark
- man tappar några kilon
- man tjänar bra med stålars
- man kan lyssna på p3 hela dagen

Dåligt
- hela kroppen värker de 3 första dagarna
- man blir får en ojämn bränna och endast i ansiktet
- man får blåmärken, rivsår samt skavsår ALL OVER
- man blir irriterad på den som gjort "rader" för att underlätta för plantsättaren.
Det är inte rader, det är bara sporadiska jordhögar här och där.
- insekter tar sig friheter att krypa innanför kläder




Where the action is. Jag har mössa för att jag bränt öronen =D




Farsan ville ta en bild där jag har på mig bärselen som han köpt. Kruxet är bara att det är så jäkla tungt att bära. Här har han lyckats fånga när jag får kramp i armen, ytterligare ett par bilder togs innan jag fick hjälp...................


Filmade Disa idag också när hon sov. Hon är OMÖJLIG att väcka ibland. Den är förjävla rolig, ni måste kolla in den! KLICKA HÄR!

//Mat

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA nu hörde jag disas snark. Hon verkar lite täppt!

2009-05-29 @ 20:13:17
Postat av: Annette

hahah snarkar som en hel karl

2009-05-30 @ 16:30:57
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: elin

Skum katt

2009-06-07 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0