Monster invasion

Gud vad skönt det är att ha ett jobb där man inte jobbar helger! Denna jobbfria helg har varit jävligt bra, främst tänker jag då på att vi idag var i globen på Monster Jam!! Åååååh det var så häftigt, högljutt och koolt! Jag älskar alla barn som är där, som till skillnad från alla vuxna, inte drar sig för att skrika halsen av sig när deras favorit kommer, haha. Det ger stämning. Nu har jag bestämt att jag och Jonas ska åka till Monster Jam World Finals i Las Vegas i mars...



El Toro Loco! Som självklart vann Freestylen!




Svenska bidraget Thor =)




Jonas köpte en slusher i pausen. Kolla vad fin muggen är!! Definitivt min nya kaffemugg på jobbet.




Monster Mutt gjorde bästa wheelien!




Grave Digger - Bad to the bone




Se vad liten gubben i högra hörnet är!!




Jag vill alltid vara där El Toro Loco är.



Håll tummarna nu för att jag vinner tävlingen jag är anmäld till, där vinsten är att åka i en monster truck!!
Förresten, Kusin K! Dom spelade Disturbed när Grave Digger kom in!
//The Mattonizer




Kommentarer
Postat av: Emma

Din nya mugg är grym :) men min fråga är om inte Grave Digger fortfarande tävlar?

2009-11-16 @ 06:05:54
Postat av: Mat

De e klart gravedigger tävlar! han är ju med på bild 5!

2009-11-16 @ 08:21:11
Postat av: Jonas

Till och med jag får väl erkänna mig besegrad då. Det var oväntat underhållande att se stora bilar köra över mindre bilar.

2009-11-16 @ 13:45:15
Postat av: Barbro

Men herregud Jonas, har du blitt smittad av Matilda o hennes Monster!

2009-11-16 @ 15:01:19
Postat av: Jonas

Verkar inte bättre. Ser ut som hon har dåligt inflytande på mig. Får ta ett snack ikväll och reda ut det hela.

2009-11-16 @ 15:11:35
Postat av: Kusin K

Woho! Det känns bra att se att du inte sugits in i vuxenvärlden bara för att du flyttat till Storstan och skaffat riktigt jobb. Kram!

2009-11-17 @ 22:44:24
Postat av: Anonym

MATILDA! Jag skriver inte mer blogg....det där är en fotoblogg. Läser du min reseblogg? kanske jag inte gett dig den? www.johannaibrasilien.blogg.se



anvnamn: johanna

lösen: ibrasilien



du o jag har likadana gröna tröjor. superfin färg! stadium va? pöss

2009-11-19 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0