Jag och Koothrappali

Idag har vi varit på julmarknad och kollat på NK´s öppning, eller vad man ska säga, av skyltfönstren. Jag trodde det skulle vara nåt riktigt häftigt, men det var mest robotkaniner och tomtar som rörde på sig. Packat med folk var det också. Istället för att handla skinka och hemgjort knäckebröd käkade vi Ben&Jerrys och en donut =) Jag hade gärnat köpt en liten skinka, men kön till glassen var kortare, haha.

Apropå mat. Igår käkade jag indiskt med Annica mfl. Det tog lång tid innan jag bestämde mig för att överhuvudtaget följa med och käka och inte bara möta upp för en öl efteråt. Jag är ju en sån där tråkig människa som när man är ute och ska käka, bara väljer mat the american style. Köttigt, fettigt, såsigt och med potäter ska det vara. Självklart chipsval är Sourcream & onion. Chokladval är givetvis Marabou. Varför ska man prova nåt nytt när det gamla redan är så gott?! Indiskt var faktiskt gott ändå, får jag erkänna. Nästa gång kanske jag provar sushi. Hahha. Nä.

Well, well. Nu räknar jag ner timmarna tills jag får öppna första paketet från julkalendern!! Förresten, om jag har nån slags rätt kvar att önska mig saker i juklapp, så önskar jag mig ett par längdskidor, begagnade funkar!

Snart äre tisdag!
/Mät

Kommentarer
Postat av: annica

där servitrisen tog oss för underåriga ska tilläggas.

2009-11-29 @ 23:35:32
Postat av: Mat

Haha, hur kunde jag glömma det väsentligaste!?

2009-11-30 @ 09:39:07
Postat av: Ma

Längskidor? Och var eller vart tänkte du åka med dom? Kram/Ma

2009-11-30 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0