Long time no speak. write. whateveeeer.

Denna helg har varit väldigt åkig. I fredags var jag i globen och tittade på underbara hästar, särskilt fransmannens fina hästar. Och fina fransmannen. Efter globen åkte jag till uppsala igen och på lördag åkte jag tillbaka till sthlm och åkte till aspudden, årstaberg, jakan och akalla. Sen åkte jag tillbaka till uppsala igen helt utsugen på all energi. Hade en soft kväll i soffan med Darwin, som också var med på turnen, helt utslagen bredvid. Idag började jag med en 1.5h promenad i gyttjiga Hågadalen och gick sedan til extrajobbet 4h och sen till vanliga jobbet för att förbereda lite för morgondagens bestyr. Stissig helg med andra ord.

Matilda: Jag skulle inte längta så mkt till tisdag om jag var du. Men till Lördag, blir kul att du kommer och hälsar på. Och glöm inte att vi ska byta bloggbilderna! Träna in hur man gör.

Kom på att jag inte redovisat klart londonresan, lägger in några till bilder:


londonögat


imax theatre


piccis


hmm, aja.


inne i st. johns chapel i cambridge


cambridgevägen


i hannas rum påväg ut och dricka beerskis.

Om ni undrar vart mina resekamrater är så.. jag vågar helt enkelt inte lägga upp bilder på andra utan att fråga. har fått bassningar för det förr. Därför får ni nöja er med mitt fula fejs :)

/Fritz


Kommentarer
Postat av: Annette

ja vill åka till london. NU! gud va ja trivdes där. varför flyttade jag hem? :)

2009-12-01 @ 18:47:51
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag börjar tvivla på att Hågadalen kan vara något annat än gyttjigt.



Kul med bilderna från London - den dagen jag åker dit är nog det enda jag får se en grön plan med massa pojkar som jagar en boll.

2009-12-02 @ 19:31:34
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0