Nytt jobb, samma hund

Idag jobbade jag första dagen på mitt nya jobb, det gick toppen! Jag är nu på öron-näsa-hals (ÖNH). Det är en sjuukt stor skillnade från BB, där hinner man ALDRIG sitta ner mer än när man dokumenterar. På det här stället verkar det lite mer sansat. Var även på en annan intervju idag som gick super, ibland är jag bara så jävla bra att jag förvånar mig själv.

Det bästa med det nya jobbet är att jag inte jobbar helger och bara en kväll i veckan. Och de närmaste helgerna har jag mycket att se fram emot!! Annica flyttar hit i helgen, Marie kommer hit på lördag och tar med mig på fest, nästa helg ska jag på Monster Jam, och helgen efter det ska vi på booze cruise!!

Darwin har kommit till oss igen efter en helg i Akalla, han är pigg och glad och älskar Jonas mer än allt annat. Han vill inte vara med mig!! Förövrigt så är han väldigt tovig och skräpig, men så länge han är hos oss så anser vi att han är på semester och därmed slipper tråkiga saker. Kamma ut fågelbon ur pälsen och tvätta underredet, det är sånt som hans matte får se fram emot när hon kommer hem!



/Mät


Kommentarer
Postat av: Emma

ConGrattis till nya jobbet! Hur var och när? Tell me tell me tell me!



Nån helg får ni boka in öl med mig och Nils också - skärpning!

2009-11-03 @ 05:53:40
Postat av: e

Jag håller med. Men det kan ju också ha nåt med saken att göra att kära matte inte hade packat ner nån borste...

2009-11-07 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0