En hälsning till matte...

Idag är jag och Jonas plastmatte/husse åt Darwin, vars matte är och roar sig i London =) Vi har varit på 2 långprommisar och nu verkar jycken vara nöjd och trött. Snart ska vi på en sista runda, sen måste vi placera om djuren inför natten, utan att Junior ser Darre, för då får han fnatt.

Darwin har under dagen
- bajsat x 3
- kissat x fler
- ätit x 2
- sovit x fler

Junior har under dagen
- inte bajjat alls
- möjligen skvätt lite
- inte ätit nåt
- definitivt inte slumrat till

Jag tror att Jr blir sig själv imorrn utan ett sånt monster till sambo ;)

Darwin verkar vara lite förtjust i Jonas:









Jag försökte fånga en gäspning, men han ser mest evil ut.

Förresten Frida, när vi var ute på em promenaden så träffade vi på 3 stora hundar vid Vinterviken, vars husse och matte hade släppt dom lös. Jag hann knappt blinka så sprang dom emot Darwin. Dom såg ut som gigantiska pudlar. Darwin var jättekaxig och dom nosade på varann. Hussen frågade om jag inte kunde släppa lös honom så dom fick leka, men jag sa att det inte var min hund och att om jag släppte honom kanske jag inte skulle få honom att komma tillbaks, haha.

Imorrn blir det långprommis, kul att ha sällskap!
/Matilda


Kommentarer
Postat av: Ma

Varför är Jonas så populär hos djuren?? Va kan det bero på?

2009-10-29 @ 22:43:11
Postat av: Emma

Härlig rapport där. Kan du inte även kompl. med färg och form (kanske tom foto), det tror jag Fri blir glad över.

2009-10-30 @ 06:06:23
Postat av: annica

stackars jr! vilken nära döden-upplevelse det måste vara för honom, fast det är väl det mesta iof.. när någon nyser, släpper ner en godis för hårt på golvet osv. men jag gillar'n, sötnosen!

2009-10-30 @ 09:38:22
Postat av: Mat

Hahahah, men Annica, du outar min kanin som en fegis!! Längtar tills du kommer hit, jag har planer för oss på lördag!

2009-10-30 @ 14:11:48
Postat av: fri

åhh tack för rapporten!! han ser ut att trivas :D

2009-11-02 @ 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0