FREDAG!!

Äntligen är det helg! Veckorna är helt jävla olidliga när man är arbetslös. Istället för att träffa folk och tjäna pengar så börjar jag tänka på hur fet, trött och misslyckad jag egentligen är. Meeen, nu är det slut på det, idag kommer Annica till Sthlm! Jag har varit vaken sen 08, redo att guida henne genom stan, hon ska nämligen på intervju på Huddinge sjukhus.

Imorrn ska jag och Jonas till brorsan o Hanna, så nu håller jag på att sätta ihop ett skitbra musicquiz som jag bestämt att vi ska ha! Apropå music, förra helgen var vi på annexet tillsammans och såg Mustasch, guuud så bra dom var (iaf när dom började spela 2 h efter utsatt tid.........). Det där är förresten ett bra exempel på varför man ska bo här, man kan bestämma sig dagen innan att man ska gå på en konsert, utan att behöva krångla på med flygbiljetter, boende osv.

Ni som inte lyssnat på Mustasch borde göra det.
Här är deras antagligen mest kända låt: http://www.youtube.com/watch?v=1hQsENZEAoA
Här är min favvo: http://www.youtube.com/watch?v=0k_w4nYXlRE



/Mät

Kommentarer
Postat av: Ma

Ja, den första gick väl att lyssna på en liten stund, men din favvo, huhh!!

2009-10-23 @ 20:49:12
Postat av: annica

Kändes mycket tryggt att veta att du bara var ett samtal bort, tyvärr kan jag inte lova att jag inte kommer att plåga dig om vägbeskrivningar 24-7 snart. Ber om ursäkt för det på förhand.



Det slog mig just att nu kan vi fira våra födelsedagar ihop! Grejt.



Härligt att musikquizet blev en succé, mer sånt!

2009-10-25 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0