A precious kiss from your lucious lips

Hej dagboken.

Nu sitter jag och väntar på Darwin, han kommer hem från Väddö och jag måste vänta in honom innan jag kan gå till jobbet. De var lite försenade så jag passar på att blogga.

Har ågren utöver det vanliga just nu, vet inte riktigt vad jag ska göra med livet. Smärre livskris med andra ord. I oktober är jag liksom klar med min exjobb.. sen då?! Vet inte hur länge jag kan bo i lägenheten, har inget jobb, vet inte om jag vill bo i Uppsala eller Stockholm, vet inte mycket alls med andra ord. OCH (dethär är nästan värst) skorna i inlägget nedan är slut och kommer inte att komma in. Jävla skitskor. Jag kanske ska prova att köpa strl 40, haha. Eller 38.5. Vad är sämst, en strl för stor eller en halv strl för liten.. Grr.





Nu ska jag lyssna vidare på Tiger Lou. Dagens låt är nämligen You Can't Say No To Me med Tiger Lou. Underbar låt.

/Fridis

Kommentarer
Postat av: Annette

ta ett par för stora. o köp en extra sula!!! Så, vips, ett moment i livgrisen borta

2009-09-21 @ 16:24:35
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0