Back to bloggin

Ojoj, va dåligt med uppdatering det varit nu ett tag! Matilda har varit på besök i Uppsala denna helg, kul kul. Jag har shoppat lite, en skjorta, en tröja, ett par jeans, ett skärp och lite mer. Fick lämna tillbaka mina sneakers som börjat läcka in vatten genom sulan. Så nu behöver jag köpa skor igen, och har tittat ut ett par, nämligen dessa:


De fanns inte inne i min strl så jag får avvakta lite. Men visst är de snygga! Från www.shoenation.se

Annars är allt lugnt. Har haft en jobb- och hundfri helg så jag har sovit väldigt mycket. Igår skulle vi ut och det gick ju lite sådär, hehe, men hoppas de andra hade kul iaf.. haha.

På väg ner till stan igår upptäckte jag och Matilda några elaka getingar som festade på en levande larv. Var tvungen att först fota barbareriet och sen rädda larven.




Nu ska jag samla ihop mig och gå en promenad till hemköp och köpa godis och nåt att äta. Har lagt in Lars Winnerbäcks nya skiva i iPoden så jag överlever förhoppningsvis.

/Fridus


Kommentarer
Postat av: Annette

hehhe tur att ja upptäkte ditt stavfel =) Blir inte mamma-vänligt annars.

2009-09-20 @ 15:11:15
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: mamker

nu blir jag ju nyfiken. Vilket stavfel? Kan bara gissa :-)

2009-09-20 @ 17:11:38
Postat av: Tomas P

Men herre vilka schyssta Converse!

2009-09-27 @ 00:20:19
URL: http://lopec.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0