Best buy EVER

Idag var jag och Jonas på sergels torg där någon slags marknad hölls, det liknade selånger lite, fast mycket MYCKET mindre. Vi kom hem med världens godaste ost från Holland, sju stycken korvar från Tyskland, och En ost/blåbärsbakelse också från Tyskland. Vi käkade paella på plats också, mycket gott =)





Vi har även plöjt igenom 8 avsnitt av True Blood i helgen. Jag vet inte om jag tycker den är så fantastisk som alla säger, men den är ändå spännande. Jag hatar förövrigt Sookie, hon verkar vara dum i huvudet.

So Long,
Matilda


Kommentarer
Postat av: e

Gott med salami...



såg en bit av första avsnittet, men det var ju helt enkelt FÖR MYCKET sydstatsdialekter så jag håller mig till The Twilight Saga istället.

2009-09-13 @ 22:41:50
Postat av: Annica

aaahhhh. jag har just beställt fyra av de nio böckerna. håller mig dock till svt plays avsnitt så jag har inte sett så många än. MEN jag håller inte alls med dig!

2009-09-15 @ 17:19:12
Postat av: Tomas P

Men herre vad gott!!

2009-09-15 @ 17:19:28
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Elin

ja vet! är inne på säsong 2 men jag pallar fan inte en minut mer av hennes präktighet och idioti.. och för att inte tala om det jävla mellanrummet hon har mellan framtänderna..nej jag tror jag lämnar henne åt sitt öde där i källaren hos vampyrhatarna där jag lämnade henne

2009-10-01 @ 12:26:13
URL: http://klubb90210.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0