FAN

Det här skulle kunna vara världens största i-landsproblem. Men fy faaaaaaaaan vad jag hatar, när den ansiktskräm jag använder varje dag, inte längre säljs när min väl tar slut. Detta har inte hänt en eller två gånger, utan varje gång jag ska köpa en ny.

Det som händer med min extremt töntigt känsliga hud i ansiktet är följande: Jag får knottror ALL OVER, som kliar, svider, blir illrött och sist men inte minst; torrt som fnöske. Huden känns inte som hud, utan mer som ett stort jävla eksem.

Hudkrämen jag köpte nu hette Natuvive, från apoteket. KÖP INTE DEN

Nu behöver jag hjälp, hjääääälp. Ni små stjärnor som läser här, vad använder ni för hudkräm??

//Matilda Eksem

Kommentarer
Postat av: Annica

Akademiklinikens 24-h kräm, dyr men ack så ljuvlig och uuuunderbar. Klart värd säger jag. Apoteket byter ut sitt sortiment i samma takt som vi andra byter underkläder, det är sant.

2009-09-09 @ 09:59:20
Postat av: Annette

apotekets ACO 3-stegs ansiktskräm. fonkar fina fisken

2009-09-09 @ 20:34:50
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Ja Matilda. Det är ett i-landsproblem :o) Skönt att det är sådana vi har mest av dock.



Hoppas du hittar en ny bra kräm :o)

2009-09-11 @ 06:55:14
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0