Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.

hej hej,

lyssnar lite på winnerbäcks nya singel, mkt bra! ser fram emot albumet som kommer den tjugoförsta. och till spelningen i november såklart, den blev slutsåld snabbt vilket gör det lite extra roligt. har suttit och tittat lite på vilken musikal vi ska gå på i london i höst, tyvärr går det alldeles för många bra för att välja. det står nog mellan grease, dirty dancing och mamma mia! svårt val :)

såg en film som jag tog hem som ett skämt typ, vicky christina barcelona hette den. och så var min favorit penelope cruz med, och DESSUTOM var filmen väldigt bra! så nu har jag fått dille på henne och ska skaffa några almodovar-filmer, tydligen är den nyaste, broken embraces, väldigt bra om man gillar penelope cruz på det nästan osunda sätt jag gör, haha.



/Frida

Kommentarer
Postat av: annette

jag är mest bara bitter att hon fått kyssa johnny depp och inte jag!

2009-09-04 @ 11:39:23
URL: http://annettizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0