This is not magic, it's science..

Ja det är sant! (Shamporeklam)

Förra veckan blev det ett mindra joggingpass än jag hade tänkt mig så denna vecka känner jag mig manad att jogga 4 gånger. One down idag, three to go! Jag och kusinvitamin är ju duktiga på veckorna men drastiskt mkt sämre på helgerna visade det sig, haha.

Nu är det unga mödrar på tvn och jag har just avslutat en patientsduell med mamma. Om det är nåt som avskräcker mig från att någonsin skaffa barn så är det dethär programmet. Alla verkar så miserabla, vilken mardröm att sitta i den sitsen! Jag sitter och firar att jag inte har skrikande barn med japanmix (när ska jag lära mig att det inte är gott?) och väntar på maten.

Fotade Darris lite nyss, ska se om nån bild blev bra. Han var lite väl på hugget och kunde inte riktigt sitta still så det blev ganska många suddiga :)



 

/Frojd

Kommentarer
Postat av: annette

jag har redan förlorat för denhär veckan. fasen åxå. Har både hunnit med burger king o lite godis.

2009-09-28 @ 19:42:11
URL: http://annettizz.blogg.se/
Postat av: Mie

söt han e darre. :) hoppas vi kan ses i helgen..just nu e jag jätte förkyld....huuuu..

2009-09-29 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0