Get Wasted!!

Nu äre 1 månad och 5 dagar sen jag bloggade sist. Efter julen så struntar ja liksom i allt; träning, äta nyttigt och blogga... Viktiga grejer.

I helgen har jag och Jonas varit i Helsinki med Silja Serenade! Helsinki bjöd på vackert men förjäkla kyligt väder. Under lördagen så besökte vi alla gallerior i hela stan, bl.a. Stockmann som var asstort. Det senaste modet i Helsinki är att ha mössor med öron på. Man behöver inte vara barn, människor i ALLA åldrar hade det, galet fult, haha.

Å den kulturella sidan så besökte vi Saluhallen och domkyrkan, den var maffig! Tanken var att vi skulle gå till Tempelkyrkan också, men det var för kallt ute och intresset var väl ungefär lika svalt.


Domkyrkan

Det var oväntat lite folk i staden, jag förväntande mig samma trängsel som i Sthlm. Kollade upp befolkningsnivå nyss och insåg att vi är ca 1½ mille fler här, ska läsa på lite innan om nästa ställe vi ska åka till..

I övrigt har vi ätit en massa buffes, druckit pilsner, en å annan drink samt underhållits av Siljas fantastiska shower, haha.


Lördagens taxfreeshopping


Kattstjärt VS pussmun


Lördagens tema: "Get Wasted!!". Jonas tog i från tårna



Finfina drinkar med fiffiga lysande pinnar

Idag har jag varit helt slut, vi kom hem tio imorse. Sovit bort mest hela dagen, nu blir det popcorn och film med världens finaste kille... ;)

/Mät



Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att höra att nu är tillbaka på fastlandet! Var lite orolig där :)



Ser även att ni laddat hårt inför the Bassett's-diet!

2010-01-25 @ 07:42:44
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0