Suspicious mind.

Jag har fått ställa in alla aktiviteter för att dedikera hela denna helg åt plugg. Sitter hemma (med ångest) och väntar på att mina makkisar ska koka klart så jag med ångest kan bege mig mot Ackis och göra klart min presentation och ångestuppsats. Så tråkigt, men ytterst nödvändigt och ångestfyllt. Min soffa är tvättad i onödan och jag är heeeelt själv denna helg (ångest). Inte ens Darwin är hemma och gör mig sällskap. Och framförallt inte finbesöket. Grr. Ångest.

Igår fick jag lite bilder till min fotovägg som jag framkallat, ska byta ut nuvarande syskonbilden mot denna tänkte jag.


bra bild.



/Fritz


Kommentarer
Postat av: F

Haha. En med fokus för fem iaf :D



Darre var liten :D

2010-01-16 @ 15:22:20
Postat av: Mät

Hahah, bra bild.

Darre ser slapp ut.

2010-01-17 @ 00:27:07
Postat av: Tomas P

ser ut att knappt någon visste om att fotot togs... bra bild! ;)

2010-01-17 @ 01:08:59
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: e

Fantastisk syskonskara!



Va liten darre är.

2010-01-20 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0